Egy nagyon érdekes ügyet kaptam. Pályázat benyújtása előtt keresett meg egy cég kereskedelmi igazgatója, és kérte nézzük meg, mit tehetnének, hogy egy számukra nagyon fontos pályázatot elnyerjenek. Szervezetállítással dolgoztunk,
képviseltettük a cégüket, a pályázatot elbíráló személyeket, a versenytársakat, és a pályázatban szereplő pontokat, amelyek az elbírálás fő pillérei voltak.
Folyamatosan változtattuk a lehetőségeket, megnéztük a pályáztatók reakcióját, hogy mire hogyan reagálnak, például, hogy mennyire ár érzékenyek, és tologattuk ide-oda a pontokban szereplő tételeket, ajánlati tényezőket.
Mindeközben figyeltük a versenytársak reakcióját, vagyis ellenőriztük az ő lehetőségeit, és korlátait is. Igen hosszas „tili-toli” után végül megalakultak a pályázat mindenki számára elfogadható, és előnyös ajánlattételi paraméterek, kialakult a konkurenciát háttérbe szorító végleges pályázat.
Természetesen, megnyertük!!!